Žalbe klijenata na banke i druge finansijske institucije u Nemačkoj su porasle za petinu prošle godine, pokazuju zvanični podaci.
Regulatori finansijskog tržišta se naprežu da povrate poverenje u taj sektor, piše Rojters.
BaFin, nemački regulator finansijskog tržišta, sve više u fokus stavlja zaštitu klijenata nakon skandala Vajerkard, bankrotirane firme za pružanje finansijskih usluga.
Kako piše britanska agencija, BaFin je dobio 15.000 žalbi od klijenata iz evropske najveće ekonomije prošle godine, što je veliko povećanje u odnosu na 12.500 iz 2021. i četvrta uzastopna godina kako se oštro povećava broj pritužbi.
One se uglavnom odnose na dugu obradu zahetva za zatvaranje računa, izmenu uslova i smanjivanje mreže poslovnica, navode zvaničnici, bankari i pobornici zaštite klijenata.
Nove brojke do kojih je došao Rojters biće objavljene u godišnjem izveštaju u maju, prenosi B92.
– Ne može se reći da finansijske institucije rade dobro jer loše tretiraju svoje klijente – rekao je Čan-Džae Jo, zvaničnik BaFina.
Borba.rs/ Foto: Pixabay, Pixabay