Konglomerat oglašavanja i marketinga Omnicom Group u odmaklim je pregovorima o preuzimanju Interpublic Group, objavio je Wall Street Journal (WSJ) u nedelju.
Dogovor bi, ukoliko pregovori završe uspešno, mogao proceniti Interpublic između 13 i 14 milijardi dolara, isključujući dug.
Očekuje se da će dogovor, ako se postigne, privući regulatornu kontrolu jer će spojiti trećeg po veličini kupca oglasa na svetu – Omnicom – s četvrtim po veličini – Interpublicom. Obe kompanije imaju sedište u Njujorku, prenosi Investitor.
Interpublic poseduje brendove kao što su McCann, Weber Shandwic i Mediabrands, a od petka je imao tržišnu vrednost od oko 10,9 milijardi dolara. Omnicom je procenjen na 20,2 milijarde dolara i poseduje kompanije poput BBDO i TBWA.
WSJ javlja da bi transakcija mogla biti objavljena već ove nedelje, dodajući da se ne mogu saznati tačni uslovi spajanja.
Udruženi prihodi buduće kompanije iznosili bi više od 20 milijardi dolara, na osnovu podataka iz 2023. godine.