Nemačka Postbanka isplatiće pojedinim svojim klijentima i do 1.000 evra nadoknade. Naime, kako navode lokalni mediji, mnogi klijenti se žale na Postbanku već duže vreme i da su mnogi ljuti jer se suočavaju sa velikim problemima koji imaju posledice i na njihove finansije. Mnogi korisnici uopšte nemaju pristup svom računu i ne mogu da dođu do svog novca.
Postbanka je jednostavno prestala da isplaćuje novac bez obzira na to da li klijent novac hoće da podigne na šalteru ili bankomatu. Korisnici od sredine avgusta imaju brojne probleme. Zbog masovnih ograničenja za klijente intervenisala je i nadzorna služba banaka koja je Postbanci zapretila značajnim posledicama, piše Fenix magazin.
Zbog problematične situacije banka se odlučila na drastičan korak i isplatiće klijentima iznos do 1.000 evra. Novac, međutim, neće dobiti svi, a u obzir dolaze samo klijenti koji su pretrpeli štetu zbog kašnjenja u otvaranju ili odjavi računa i nelikvidnosti. Klijenti, međutim, moraju da pruže dokaz o nastaloj šteti pružanjem odgovarajućih dokumenata kao što su povratna zaduženja, troškovi opomene ili kamate za zakasnelo plaćanje.
Klijenti mogu da traže nadoknadu od 20. decembra preko veb stranice Postbanke.
Borba.rs/ Foto: Pixabay