Kompanija Uber prošle godine je prvi put od osnivanja 2009. poslovala sa dobitkom, a sada najavljuje i širenje na tržište Srbije i Slovenije.
To nagoveštava Morena Šimatić, direktorka Ubera u Hrvatskoj, koja je tokom gostovanja na Bloomberg Adria TV rekla da Uber konstantno evaluira nove lokacije na kojima može nastupati, i da se istražuje i tržište naše zemlje.
Dejan Gavrilović, predsednik udruženja potrošača Efektiva, ističe za Danas da je za građane dobro da postoji konkurencija u prevozu putnika, jer to obezbeđuje bolje uslove za same korisnike, prenosi SEEbiz.
– Kada je veća konkurencija, potrošačima može da se pruži kvalitetnija usluga i niža cena. Oni bi od dolaska Ubera verovatno profitirali, a čim su i taksisti protiv, u tome ima nečega što bi njima kvarilo priču. A to što je može kvariti je bolja ili povoljnija usluga konkurenta, što opet ide u korist potrošača – govori Gavrilović.
Kako ističe predsednik Efektive, u slučaju dolaska novog igrača, među svim učesnicima postojala bi borba, te bi u tom smislu Uber bio rival drugim pružiocima usluga.
– Svi oni se bore cenovno ili kvalitetom. Kao što bi četvrti operator bio konkurencija postojećim telekomunikacionim operatorima, tako bi i Uber bio konkurencija taksistima, CarGou i Yandexu – zaključuje on, preneo je SEEbiz.
Borba.rs/ Foto: Pixabay