Amazon je predstavio novi izlog s jeftinim porizvodima, koji će biti dostupan preko mobilne aplikacije kompanije, kako bi odgovorila na ubrzani tržišni rast konkurentskih firmi, kao što su Temu i Šejn.
Tehhološka kompanija fokusirana na elektronsku trgovinu otvorila je virtuelnu prodavnicu pod nazivom „Amazon haul“, preko koje se mogu kupiti odeća, kućne potrepštine, elektronika i drugi artikli po ceni ispod 20 dolara, preneo je Si-En-Bi-Si.
Američka televizija navodi da novi veb izlog obećava „ludo niske cene“ za širok asortiman robe, pa je tako pomoću pomenute aplikacije, primera radi, moguće kupiti uvijače za trepavice i rukavice za rernu od jednog dolara ili sušilicu za nokte od tri dolara.
Kompanija nudi besplatnu dostavu za porudžbine veće od 25 dolara ili uz naknadu za dostavu od 3,99 dolara za porudžbine ispod tog praga.
Amazon napominje “da proverava“ proizvode koje nudi „Haul“ kako bi se uverio da su bezbedni, autentični i u skladu sa regulatornim zahtevima, preneo je Tanjug.
– Pronalaženje odličnih proizvoda po veoma niskim cenama je važno za kupce i mi nastavljamo da istražujemo načine na koje možemo da radimo s našim partnerima iz prodaje kako bi oni mogli da ponude proizvode po veoma niskim cenama – rekao je Amazonov potpredsednik za usluge svetskih prodajnih partnera, Darmeš Mehta.
Si-En-Bi-Si je ranije izvestio da Amazon planira da pokrene sopstvenu diskontnu veb prodavnicu sa robom koja se isporučuje direktno iz Kine.
Borba.rs/ Foto: Bryan Angelo (Unsplash)