Paramaunt Global (PARA.O) je u sredu izvestio o kvartalnim prihodima koji su ispod procena analitičara, jer se medijski gigant borio sa produženom slabošću u prodaji oglašavanja, što je umanjilo vrednost akcija ove kompanije za devet odsto, izvestio je Rojters.
Ukupan prihod je porastao za 5 odsto na 6,92 milijarde dolara u trećem kvartalu završenom 30. septembra, ali je promašio prosečnu procenu analitičara od 7,01 milijardu dolara, prema podacima Refinitiva. Visoka inflacija, omekšavanje potražnje potrošača za proizvodima i uslugama i rat u Ukrajini primorali su kompanije da povuku troškove oglašavanja.
Paramaunt je saopštio da je prihod od oglašavanja opao za 2 odsto u kvartalu. Prihod u televizijskim medijima, njegovom najvećem segmentu izveštavanja, opao je za 5 odsto na 4,95 milijardi dolara, što je obuhvatilo većinu slabosti na tržištu oglašavanja.
Kompanija je saopštila da i dalje vidi slabosti u sektoru advertajzinga.
„Sada očekujemo da će stopa promene ukupnog oglašavanja kompanije u četvrtom kvartalu iz godine u godinu biti slična onoj koju smo prijavili u trećem kvartalu“, rekao je glavni finansijski direktor Navin Čopra u razgovoru sa investitorima u sredu.
Borba.rs/ Foto: Paramount