Veliki neonski znak, korporativni logotip Tvitera, trenutno je dostigao cenu od 17.500 dolara.
Pored toga kompanija milijardera Ilona Maska aukcijski prodaje aparate za espreso, više frižidera i kompjutere.
Izvršni direktor Tvitera Ilon Mask želi drastično da smanji troškove, jer su mnoge kompanije zaustavile svoje reklamne kampanje na njegovoj društvenoj mreži, što je navodno prouzrokovalo i kašnjenje u izmirenju obaveza za poslovne prostorije, prenosi CNBS.
Zainteresovani kupci mogu da pogledaju asortiman robe iz prostorija u San Francisku koju Tviter želi da proda, preko internet sajta Heritejdž Global Partners, koji sprovodi aukciju.
Više organizacija za ljudska prava pozvalo je kompanije da prestanu da se oglašavaju na Tviteru zbog navoda da ta društvena mreža ne uspeva da spreči širenje govora mržnje i drugog uvredljivog sadržaja na svojoj platformi, navodi Tanjug.
Više od 500 Tviter oglašivača pauziralo je sa reklamiranjem na toj mreži otkako ju je preuzeo Ilon Mask, navela je medijska kuća iz SAD „Informejšn“ koja se poziva na reči osobe upoznate sa marketing poslovanjem Tvitera.
Dnevni prihodi Tvitera 17. januara bili su za 40 odsto manji nego na isti dan 2022. godine, preneo je Rojters.
Otkako je Mask preuzeo Tviter prošlog oktobra, korporativni oglašivači su otišli, kao odgovor na Maskovo otpuštanje hiljade zaposlenih i požurivanje sa plaćanjem verifikovanog naloga, što je dovelo do toga da prevaranti lažno predstavljaju kompanije na Tviteru, navodi britanska novinska agencija.
Borba.rs/ Foto: Pixabay, Pixabay