Diskonti neprehrambenih proizvoda često imaju širok izbor robe. I to po akcijskim cenama. Ali dva trgovinska lanca bi mogla da nestanu s nemačkog tržišta.
Kako prenosi Fenix magazin, reč je o trgovinskim lancima Mäc Geiz i Pfennigpfeiffer.
Mäc Geiz je nakon otvaranja svoje prve podružnice u Haleu 1994., sve više se širio u veće nemačke gradove. Diskont za domaćinstva broji ukupno 290 radnji širom zemlje.
Nešto manji trgovački lanac Pfennigpfeiffer otvorio je 2021. svoju 110. poslovnicu. Uglavnom je zastupljen u saveznim zemljama Hesen, Bavarska, Saksonija, Tiringija, Saksonija-Anhalt, Brandenburg, Berlin i Meklenburg-Zapadna Pomeranija.
Asortiman dvaju diskonta uključuje „sve što vam treba u domaćinstvu“, prema reklamnom sloganu Mäc Geiz.
Osnovni asortiman uključuje više od 3.000 artikala, uključujući asortiman domaćinskih potrepština, drogerijskih artikala, hrane za kućne ljubimce, namirnica, pribora za pisanje i drugih potrepština, navodi Fenix magazin.
Dve kompanije su se dugo borile na tržištu, ali izgubili su milione evra tokom pandemije korona-virusa. Stoga su obe firme pokrenule postupak stečaja.
Dakle, kraj ova dva diskonta u Nemačkoj još nije zapečaćen. U toku je potraga za kupcem i već su obavljeni prvi razgovori s investitorima. Kao razlog prodaje predsednik Uprave ne navodi samo poslovanje u gubitku, već i to što se dva neprehrambena diskonta više ne bi uklapala u ostatak poslovanja austrijske grupe.
Uprkos svemu, sadašnji razgovori su „otvoreni proces“. U MHT-u još uvek razmišljaju o tome da ne prodaju sve deonice, već da s manjinskim udelom ostanu deo Mäc Geiza i Pfennigpfeifera. Međutim, pre finaliziranja prodajnih planova kupci još uvek mogu da kupe sve vrste potrepština za kuću po akcijskim cenama.
Borba.rs/ Foto: Pixabay, Pixabay