Ministarstvo finansija raspisalo je javnu nabavku podrške za puštanje u produkciju i rad elektronskog centralizovanog sistema za upravljanje fakturama.
Podrška se traži za period od narednih godinu dana, a vrednost posla procenjena je na 224 miliona dinara (oko 1,9 miliona evra), prenosi Biznis.rs.
Potrebno je da ponuđač obezbedi tehničku podršku u vidu pismene ili usmene asistencije korisnicima koji pristupaju platformi putem API servisa radi povezivanja sistema korisnika (ERP, DMS i sl) sa sistemom e-faktura i modulom e-otpremnica. Ponuđač mora formirati minimum pet mobilnih timova, a korisnici bi se putem portala prijavljivali za ovaj tip podrške.
Timovi moraju biti osposobljeni za pružanje tehničke podrške, tj. za rešavanje konkretnih problema krajnjeg korisnika, uključujući i savetovanje iz domena integracije sa ERP-om korisnika, piše eKapija.
Takođe se traži i da ponuđač obezbedi adekvatnu podršku Informacionim posrednicima, koji pristupaju platformi putem servis bus platforme radi povezivanja sistema sa sistemom e-faktura, te da ovim korisnicima obezbedi tim stručnjaka koji će odgovarati na pitanja i realizovati njihove zahteve.
Potrebno je i da ponuđač obezbedi obuke za precizno informisanje korisnika o funkcionalnostima svake od sekcija, i to: komandne table, prodaje, nabavki, zbirne evidencije PDV-a, pojedinačne evidencije PDV-a, prikaza faktura nosioca javnih nabavki, podešavanja, prikaz e-otpremnica i e-prijemnica i dr.
Obuke se mogu održavati uživo ili putem alata za onlajn komunikaciju. Ponuđač je u obavezi da korisnike informiše o načinima prijave na sistem e-faktura i modul e-otpremnica i pruži podršku prilikom korišćenja Portala za elektronski identitet građana. On mora da obezbedi dokumentaciju u elektronskom obliku koja će krajnjem korisniku dati smernice i uputstvo za rad na sistemu, navodi Biznis.rs.
Ponuđač je dužan da organizuje minimum 10 tehničkih radionica, na kojima će praktično predstaviti funkcionalnosti sistema e-faktura.
Ponuđač je dužan da na veb aplikaciji prikazuje statistiku dolaznih/odlaznih poziva i predmeta pristiglih u CRM, sa pripadajućim statusima – na dnevnom nivou.
Borba.rs/ Foto: Rawpixel